Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 19 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 19 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers

+33
baziel
dumo
MCZ SUITE AIR
Kris 42
krusty
meribo
ben-revo
harrielok
nick1
grossard.rob
paularis
Fleur
hermanV
dxnature
goldwing
povi1
ss
francky
erwin
marnic
Geert
johanvl
Annejanne
Block
Philip
knoepken
kempenaar
Uthrex
Relax
plejo
pedro
pellbox
steven
37 plaatsers

Ervaringen met Badger Pellets

erwin
    Admin

Aantal berichten : 32447
    Registration date : 15-02-10

Ervaringen met Badger Pellets - Pagina 8 Empty Re: Ervaringen met Badger Pellets

Bericht van erwin di nov 23, 2010 9:15 pm

tis u vergeven pelletforum
    pedro
    pedro
    Admin

Man Aantal berichten : 4782
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

Ervaringen met Badger Pellets - Pagina 8 Empty Re: Ervaringen met Badger Pellets

Bericht van pedro di nov 23, 2010 9:28 pm

Was idd te mooi om waar te zijn Wink

Anonymous
    Gast
    Gast

Bericht van Gast wo nov 24, 2010 6:52 pm

Koop ze toch gewoon in de makro , heb vorig jaar badger en makro gebruikt merkte geen verschil .
    alleen in de prijs affraid
    francky
    francky
    Pelletkachel
    Pelletkachel

Man Aantal berichten : 633
    Registration date : 29-10-10

Bericht van francky za dec 18, 2010 1:58 pm

Ben juist terug van kortemark, voor eens te zien om nog een pellet kachel bij te kopen.
    Heb twee zakken Badger din plus meegedaan had ze nog niet geprobeert.
    Prijs 4euro 25 per zak 4 euro per palet.

Phono solar 30x195 5850 wp omvormer SMA 4600A
    Anonymous
    Gast
    Gast

Bericht van Gast za dec 18, 2010 2:23 pm

francky schreef:Ben juist terug van kortemark, voor eens te zien om nog een pellet kachel bij te kopen.
    Heb twee zakken Badger din plus meegedaan had ze nog niet geprobeert.
    Prijs 4euro 25 per zak 4 euro per palet.

francky
    bij wie heb jij deze badgers gekocht?
    francky
    francky
    Pelletkachel
    Pelletkachel

Bericht van francky za dec 18, 2010 2:28 pm

Weet niet of ik de naam mag zegen ? zo niet doe maar weg dan.
    Verhulst johan.
    Anonymous
    Gast
    Gast

Bericht van Gast za dec 18, 2010 2:35 pm

francky schreef:Weet niet of ik de naam mag zegen ? zo niet doe maar weg dan.
    Verhulst johan.

bij vierstraete in kortemark-werken is het 3.85 per pallet afgehaald /20 euro voor thuislevering

gr fleur
    francky
    francky
    Pelletkachel
    Pelletkachel

Bericht van francky za dec 18, 2010 2:41 pm

Ga ze vandaag nog proberen ,Als ze even goed zijn als men Bioflan, Dit is nog wat afwachten ?
    Anonymous
    Gast
    Gast

Bericht van Gast za dec 18, 2010 5:50 pm

Zeer tevredeen over de badger pellets. Betaal 4€/zak. Vlaams brabant
    francky
    francky
    Pelletkachel
    Pelletkachel

Bericht van francky za dec 18, 2010 6:03 pm

Ben nu al twee u aan het branden met Badger.
    Vlam is zeer laag tegen over Bioflam temp 115 waar normaal 135 staat uitlaat.
    Kachel moet ik op drie zetten om bijna het zelfde rendement te hebben als de Bioflam op stand 1.
    En dan nog krijg ik de flammen niet zo hoog ?
    Heb al de draaitijd van de pelletvulmoter met 5 punten verhoogt ,niet veel verschil Rolling Eyes
    Ook de vlinderklep achteraan de kachel wat meer open gezet dient om meer zuurstof in de vuurkorf te krijgen. No
    Heb maar twee zakken gekocht en ????
    Anders wel mooie flam.
    Fleur jij als kenner van Bager enig iedee.
    Anonymous
    Gast
    Gast

Bericht van Gast za dec 18, 2010 6:53 pm

francky schreef:Ben nu al twee u aan het branden met Badger.
    Kachel moet ik op drie zetten om bijna het zelfde rendement te hebben als de Bioflam op stand 1.
    Heb al de draaitijd van de pelletvulmoter met 5 punten verhoogt ,niet veel verschil Rolling Eyes
    Ook de vlinderklep achteraan de kachel wat meer open gezet dient om meer zuurstof in de vuurkorf te krijgen. No
    Anders wel mooie flam.

francky
    ik kan je helaas niet verder helpen en denk dat iedere kachel anders moet afgesteld worden ,ik ben ook overtuigd dat een goede VERBRANDING te wijten is aan optimale VERBRANDINGSLUCHT en een OPTIMALE UITLAAT en niet noodzakelijk aan de pellets ,hoewel er ook goede en minder goede pellets op de markt zullen zijn.
    ik heb nog nooit andere geprobeerd ,dus kan over andere pellets van kwaliteit niet meepraten,het is wel zo dat ik twee kachels heb branden op badgers en nog nooit problemen heb gehad van starten,kras in de vuurkorf,roet,abnormale vuile ruit,stof in de zakken en noem maar op.
    voor mij past het totale plaatje van badger nog steeds in mijn budget en hoop dat dit blijft duren.

gr fleur
    Anonymous
    Gast
    Gast

Bericht van Gast za dec 18, 2010 7:42 pm

fleur schreef:
    francky schreef:Ben nu al twee u aan het branden met Badger.
    Anders wel mooie flam.

francky
    ik kan je helaas niet verder helpen en denk dat iedere kachel anders moet afgesteld worden ,ik ben ook overtuigd dat een goede VERBRANDING te wijten is aan optimale VERBRANDINGSLUCHT en een OPTIMALE UITLAAT en niet noodzakelijk aan de pellets ,hoewel er ook goede en minder goede pellets op de markt zullen zijn.
    ik heb nog nooit andere geprobeerd ,dus kan over andere pellets van kwaliteit niet meepraten,het is wel zo dat ik twee kachels heb branden op badgers en nog nooit problemen heb gehad van starten,kras in de vuurkorf,roet,abnormale vuile ruit,stof in de zakken en noem maar op.
    voor mij past het totale plaatje van badger nog steeds in mijn budget en hoop dat dit blijft duren.

gr fleur

Ja gelijk heb je badger brand goed , maar ik test toch even andre pellets zo zal ik zien of er verschil is in kwaliteit.
    Anonymous
    Gast
    Gast

Bericht van Gast ma dec 20, 2010 8:24 pm

ik heb vandaag een zak badger erin gedaan en moet zeggen , meeste warmte , weinig aanslag ruit, maar wel de duurste.
    Tot nu toe met al mijn testjes de beste
    Anonymous
    Gast
    Gast

Bericht van Gast ma dec 20, 2010 8:39 pm

Wij zijn gestart met Badger, ondertussen domo, heiz profi en calor pellets gebruikt. We hebben beslist als onze stock op is, we terug badger gaan indoen.
    Anonymous
    Gast
    Gast

Bericht van Gast ma dec 20, 2010 8:56 pm

ook een keer een open zak plaatsen in de slaapkamer ....werkt uitstekend tegen verkoudheid en verstopte sinussen tof

gr fleur
    pedro
    pedro
    Admin

Bericht van pedro ma dec 20, 2010 8:58 pm

fleur schreef:ook een keer een open zak plaatsen in de slaapkamer ....werkt uitstekend tegen verkoudheid en verstopte sinussen tof

gr fleur

en ge denkt dan wss ook nog es da je in de Ardennen zit lachen

Anonymous
    Gast
    Gast

Bericht van Gast ma dec 20, 2010 10:13 pm

heb ook verleden jaar een pallet gekocht en moet dan nooit meer hebben ze hebben een grote naam maa ben naar nie content van Evil or Very Mad
    Anonymous
    Gast
    Gast

Bericht van Gast ma dec 20, 2010 10:15 pm

diego-joke schreef:heb ook verleden jaar een pallet gekocht en moet dan nooit meer hebben ze hebben een grote naam maa ben naar nie content van Evil or Very Mad

OEI, da zal den badgerfreak nie graag horen lol!
    Anonymous
    Gast
    Gast

Bericht van Gast ma dec 20, 2010 10:18 pm

tis zo krusty nu de ene is content daarvan en de andere van nog iets anders iedereen zou moeten hezelde gedacht hebben zou ook iets zijn hé Smile
    pedro
    pedro
    Admin

Bericht van pedro ma dec 20, 2010 10:18 pm

krusty schreef:
    diego-joke schreef:heb ook verleden jaar een pallet gekocht en moet dan nooit meer hebben ze hebben een grote naam maa ben naar nie content van Evil or Very Mad

OEI, da zal den badgerfreak nie graag horen lol!

En Fleur ook nie bloot gat

Anonymous
    Gast
    Gast

Bericht van Gast ma jan 17, 2011 5:55 pm

Ik overweeg een zak of twee ter test te gaan halen in evergem.
    Khoop dat ondertussen de kwaliteit van de badger terug wat beter is dan de laatste berichten die ik hier las.
    Mvg Meeki
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!

Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 71
    Registration date : 22-11-10

Bericht van ss ma jan 17, 2011 6:13 pm

meeki001 schreef:Ik overweeg een zak of twee ter test te gaan halen in evergem.
    Khoop dat ondertussen de kwaliteit van de badger terug wat beter is dan de laatste berichten die ik hier las.
    Mvg Meeki

Wat las je, nooit ernstige kritiek gelezen op Badger???
    Greetz
    ss
    Anonymous
    Gast
    Gast

Bericht van Gast ma jan 17, 2011 6:20 pm

lees de vorige pagina er eens op na ss, staat vol van klachten.
    Mvg
    povi1
    povi1
    Pellet
    Pellet

Man Aantal berichten : 110
    Leeftijd : 67
    Registration date : 29-12-09

Bericht van povi1 ma jan 17, 2011 6:59 pm

Ik heb ook enkele zakken van badger gebruikt en was er toch ook niet zo tevreden over .
    Nu heb ik al een drietal weken die van aveve en die vallen me het beste mee . de prijs van aveve en bagder zijn hier hetzelfde, namelijk 4 euro bij afname van een pallet en losverkoop komt het op 4.5 euro per zak niet echt de goedkoopste maar maar heb geen zin om 50 of meer km te gaan rijden voor 20 of 30 eurocent te besparen .
    Anonymous
    Gast
    Gast

Bericht van Gast ma jan 17, 2011 9:58 pm

povi1 schreef:Ik heb ook enkele zakken van badger gebruikt en was er toch ook niet zo tevreden over .
    Nu heb ik al een drietal weken die van aveve en die vallen me het beste mee . de prijs van aveve en bagder zijn hier hetzelfde, namelijk 4 euro bij afname van een pallet en losverkoop komt het op 4.5 euro per zak niet echt de goedkoopste maar maar heb geen zin om 50 of meer km te gaan rijden voor 20 of 30 eurocent te besparen .

Vind ik me helemaal in wat je hier zegt. En trouwens als je kijkt naar de brandduur van deze german pellets, zal je zien dat ze eigenlijk voordeliger zijn dan zelfs de meeste goedkopere merken. Dat is tenminste toch mijn ondervinding binnen mijn pelletkachel.
    Mvg Meeki
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!

Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 71
    Registration date : 22-11-10

Bericht van ss wo jan 19, 2011 12:13 pm

meeki001 schreef:lees de vorige pagina er eens op na ss, staat vol van klachten.
    Mvg

Echte klachten zie ik niet! Vaag wel en de meesten vallen over de prijs en dat vind ik begrijpelijk, ze profileren zich als de supergoeie pellets en ze horen enkel bij de betere, maar volgens mij zijn ze gewoon duur.

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu vr nov 22, 2024 6:08 pm