Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
Wie is er online?
Er zijn in totaal 19 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 19 gasten
Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
+33
baziel
dumo
MCZ SUITE AIR
Kris 42
krusty
meribo
ben-revo
harrielok
nick1
grossard.rob
paularis
Fleur
hermanV
dxnature
goldwing
povi1
ss
francky
erwin
marnic
Geert
johanvl
Annejanne
Block
Philip
knoepken
kempenaar
Uthrex
Relax
plejo
pedro
pellbox
steven
37 plaatsers
Ervaringen met Badger Pellets
erwin- Admin
- Aantal berichten : 32447
Registration date : 15-02-10
- Bericht nummer 176
Re: Ervaringen met Badger Pellets
tis u vergeven
pedro- Admin
- Aantal berichten : 4782
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08
- Bericht nummer 177
Was idd te mooi om waar te zijn
Koop ze toch gewoon in de makro , heb vorig jaar badger en makro gebruikt merkte geen verschil .
alleen in de prijs
alleen in de prijs
francky- Pelletkachel
- Aantal berichten : 633
Registration date : 29-10-10
- Bericht nummer 179
Ben juist terug van kortemark, voor eens te zien om nog een pellet kachel bij te kopen.
Heb twee zakken Badger din plus meegedaan had ze nog niet geprobeert.
Prijs 4euro 25 per zak 4 euro per palet.
Phono solar 30x195 5850 wp omvormer SMA 4600A
Gast- Gast
- Bericht nummer 180
francky schreef:Ben juist terug van kortemark, voor eens te zien om nog een pellet kachel bij te kopen.
francky
bij wie heb jij deze badgers gekocht?
francky- Pelletkachel
- Bericht nummer 181
Weet niet of ik de naam mag zegen ? zo niet doe maar weg dan.
Verhulst johan.
Verhulst johan.
Gast- Gast
- Bericht nummer 182
francky schreef:Weet niet of ik de naam mag zegen ? zo niet doe maar weg dan.
Verhulst johan.
bij vierstraete in kortemark-werken is het 3.85 per pallet afgehaald /20 euro voor thuislevering
gr fleur
francky- Pelletkachel
- Bericht nummer 183
Ga ze vandaag nog proberen ,Als ze even goed zijn als men Bioflan, Dit is nog wat afwachten ?
Gast- Gast
- Bericht nummer 184
Zeer tevredeen over de badger pellets. Betaal 4€/zak. Vlaams brabant
francky- Pelletkachel
- Bericht nummer 185
Ben nu al twee u aan het branden met Badger.
Vlam is zeer laag tegen over Bioflam temp 115 waar normaal 135 staat uitlaat.
Kachel moet ik op drie zetten om bijna het zelfde rendement te hebben als de Bioflam op stand 1.
En dan nog krijg ik de flammen niet zo hoog ?
Heb al de draaitijd van de pelletvulmoter met 5 punten verhoogt ,niet veel verschil
Ook de vlinderklep achteraan de kachel wat meer open gezet dient om meer zuurstof in de vuurkorf te krijgen.
Heb maar twee zakken gekocht en ????
Anders wel mooie flam.
Fleur jij als kenner van Bager enig iedee.
Kachel moet ik op drie zetten om bijna het zelfde rendement te hebben als de Bioflam op stand 1.
Heb al de draaitijd van de pelletvulmoter met 5 punten verhoogt ,niet veel verschil
Ook de vlinderklep achteraan de kachel wat meer open gezet dient om meer zuurstof in de vuurkorf te krijgen.
Anders wel mooie flam.
Gast- Gast
- Bericht nummer 186
francky schreef:Ben nu al twee u aan het branden met Badger.
Anders wel mooie flam.
francky
ik kan je helaas niet verder helpen en denk dat iedere kachel anders moet afgesteld worden ,ik ben ook overtuigd dat een goede VERBRANDING te wijten is aan optimale VERBRANDINGSLUCHT en een OPTIMALE UITLAAT en niet noodzakelijk aan de pellets ,hoewel er ook goede en minder goede pellets op de markt zullen zijn.
ik heb nog nooit andere geprobeerd ,dus kan over andere pellets van kwaliteit niet meepraten,het is wel zo dat ik twee kachels heb branden op badgers en nog nooit problemen heb gehad van starten,kras in de vuurkorf,roet,abnormale vuile ruit,stof in de zakken en noem maar op.
voor mij past het totale plaatje van badger nog steeds in mijn budget en hoop dat dit blijft duren.
gr fleur
Gast- Gast
- Bericht nummer 187
fleur schreef:francky schreef:Ben nu al twee u aan het branden met Badger.
Anders wel mooie flam.
francky
ik kan je helaas niet verder helpen en denk dat iedere kachel anders moet afgesteld worden ,ik ben ook overtuigd dat een goede VERBRANDING te wijten is aan optimale VERBRANDINGSLUCHT en een OPTIMALE UITLAAT en niet noodzakelijk aan de pellets ,hoewel er ook goede en minder goede pellets op de markt zullen zijn.
ik heb nog nooit andere geprobeerd ,dus kan over andere pellets van kwaliteit niet meepraten,het is wel zo dat ik twee kachels heb branden op badgers en nog nooit problemen heb gehad van starten,kras in de vuurkorf,roet,abnormale vuile ruit,stof in de zakken en noem maar op.
voor mij past het totale plaatje van badger nog steeds in mijn budget en hoop dat dit blijft duren.
gr fleur
Ja gelijk heb je badger brand goed , maar ik test toch even andre pellets zo zal ik zien of er verschil is in kwaliteit.
Gast- Gast
- Bericht nummer 188
ik heb vandaag een zak badger erin gedaan en moet zeggen , meeste warmte , weinig aanslag ruit, maar wel de duurste.
Tot nu toe met al mijn testjes de beste
Tot nu toe met al mijn testjes de beste
Gast- Gast
- Bericht nummer 189
Wij zijn gestart met Badger, ondertussen domo, heiz profi en calor pellets gebruikt. We hebben beslist als onze stock op is, we terug badger gaan indoen.
Gast- Gast
- Bericht nummer 190
ook een keer een open zak plaatsen in de slaapkamer ....werkt uitstekend tegen verkoudheid en verstopte sinussen
gr fleur
gr fleur
pedro- Admin
- Bericht nummer 191
fleur schreef:ook een keer een open zak plaatsen in de slaapkamer ....werkt uitstekend tegen verkoudheid en verstopte sinussen
gr fleur
en ge denkt dan wss ook nog es da je in de Ardennen zit
heb ook verleden jaar een pallet gekocht en moet dan nooit meer hebben ze hebben een grote naam maa ben naar nie content van
Gast- Gast
- Bericht nummer 193
diego-joke schreef:heb ook verleden jaar een pallet gekocht en moet dan nooit meer hebben ze hebben een grote naam maa ben naar nie content van
OEI, da zal den badgerfreak nie graag horen
Gast- Gast
- Bericht nummer 194
tis zo krusty nu de ene is content daarvan en de andere van nog iets anders iedereen zou moeten hezelde gedacht hebben zou ook iets zijn hé
pedro- Admin
- Bericht nummer 195
krusty schreef:diego-joke schreef:heb ook verleden jaar een pallet gekocht en moet dan nooit meer hebben ze hebben een grote naam maa ben naar nie content van
OEI, da zal den badgerfreak nie graag horen
En Fleur ook nie
Ik overweeg een zak of twee ter test te gaan halen in evergem.
Khoop dat ondertussen de kwaliteit van de badger terug wat beter is dan de laatste berichten die ik hier las.
Mvg Meeki
Khoop dat ondertussen de kwaliteit van de badger terug wat beter is dan de laatste berichten die ik hier las.
Mvg Meeki
ss- PELLETKACHEL!
- Aantal berichten : 2085
Leeftijd : 71
Registration date : 22-11-10
- Bericht nummer 197
meeki001 schreef:Ik overweeg een zak of twee ter test te gaan halen in evergem.
Mvg Meeki
Wat las je, nooit ernstige kritiek gelezen op Badger???
Greetz
ss
Gast- Gast
- Bericht nummer 198
lees de vorige pagina er eens op na ss, staat vol van klachten.
Mvg
Mvg
povi1- Pellet
- Aantal berichten : 110
Leeftijd : 67
Registration date : 29-12-09
- Bericht nummer 199
Ik heb ook enkele zakken van badger gebruikt en was er toch ook niet zo tevreden over .
Nu heb ik al een drietal weken die van aveve en die vallen me het beste mee . de prijs van aveve en bagder zijn hier hetzelfde, namelijk 4 euro bij afname van een pallet en losverkoop komt het op 4.5 euro per zak niet echt de goedkoopste maar maar heb geen zin om 50 of meer km te gaan rijden voor 20 of 30 eurocent te besparen .
Nu heb ik al een drietal weken die van aveve en die vallen me het beste mee . de prijs van aveve en bagder zijn hier hetzelfde, namelijk 4 euro bij afname van een pallet en losverkoop komt het op 4.5 euro per zak niet echt de goedkoopste maar maar heb geen zin om 50 of meer km te gaan rijden voor 20 of 30 eurocent te besparen .
Gast- Gast
- Bericht nummer 200
povi1 schreef:Ik heb ook enkele zakken van badger gebruikt en was er toch ook niet zo tevreden over .
Vind ik me helemaal in wat je hier zegt. En trouwens als je kijkt naar de brandduur van deze german pellets, zal je zien dat ze eigenlijk voordeliger zijn dan zelfs de meeste goedkopere merken. Dat is tenminste toch mijn ondervinding binnen mijn pelletkachel.
Mvg Meeki
ss- PELLETKACHEL!
- Aantal berichten : 2085
Leeftijd : 71
Registration date : 22-11-10
- Bericht nummer 201
meeki001 schreef:lees de vorige pagina er eens op na ss, staat vol van klachten.
Mvg
Echte klachten zie ik niet! Vaag wel en de meesten vallen over de prijs en dat vind ik begrijpelijk, ze profileren zich als de supergoeie pellets en ze horen enkel bij de betere, maar volgens mij zijn ze gewoon duur.