Badger komt er dik bovenuit. Is de 'pellet' met het meeste vermogen.
5,2 kWh per kg. Plus weinig stof, weinig vochtgehalte.
Bij ons in de streek (prov. Luxenburg) 4,20 euro/zak 15kilo in detailhandel.
Levering per 3 palletten 3,95 euro/zak all-in .
Er zijn in totaal 16 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 15 gasten
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
mathias schreef:Pedro,
wij hebben zelf nog badger's willen verkopen en konden nochtans direct aan fabriek kopen zonder tussenpersoon en met zomerkorting (25 vrachten). De prijs ligt boven 210 euro/ton = 3.339 euro BTW incl/zak.
Dan kun je wel begrijpen dat ze niet zullen aangeboden worden aan 3.30.
hanstandt schreef:Ik vind het toch veel geld voor Badger. Heb tweemaal een week op badger gestookt en ik heb geen verschil ondervonden met de pellets dat ik nu gebruik. (CleanFire) En dit voor 3,3€ per zak!
Ik begrijp niet waarom zij zoveel duurder zijn? Of is het gewoon het merk dat men betaald?
mathias schreef:Pedro,
wij hebben zelf nog badger's willen verkopen en konden nochtans direct aan fabriek kopen zonder tussenpersoon en met zomerkorting (25 vrachten). De prijs ligt boven 210 euro/ton = 3.339 euro BTW incl/zak.
Dan kun je wel begrijpen dat ze niet zullen aangeboden worden aan 3.30.
Jumper schreef:Vorige week hier in Peer bij ene gestopt die in allerhande brandstoffen doet.
Tot onze verbazing verkocht die ook Badger pellets afgehaald aan €3,35/zak van 15kg.
Dat lijkt mij ook een hele mooie prijs, want een beetje verder zit er ene die verkoopt zijn
Granilux pellets aan €5/zak van 15 kg.
Trouwens is er iemand die weet hoe dat in zijn werk gaat bij Badger als die komen leveren met een vrachtwagen met een blaasinstalatie?
Is er dan een minimum afname en hoe zit het met de prijs?
Alvast bedankt.