gaan we beginnen met de pellets en de kachels ??
gr fleur
Er zijn in totaal 9 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 9 gasten
Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
pedro schreef:Tja Philip,waarom vindt iedereen ze goed??
Omdat ze overal als de beste aangeprezen worden mss?
Ik ga ook akkoord met Geert,ze zijn zeker niet beter als andere din+ pellets,in mijn geval de Olimps.En qua prijs en stof scoren de Olimps dan nog veel beter!!
De Badgers hebn nu eenmaal een goede naam,en een naam kost geld é:-),terwijl er gerust wel andere even goede of zelfs betere alternatieven te vinden zijn!
Grtz,
Pedro
Philip schreef:nja das een goede prijs
die bron mag je dan voor velen hier is delen denk ik
je leverancier kan er maar aan verdiene dan ^^
maar heb je ook andere getest dan ?
fleur schreef:vandebosch schreef:
Fleur,
Dat vraag ik me ook dikwijls af, dat is minder als de prijs die ik betaal om ze aan te kopen, ik koop ze aan aan 3,82€ per vrachtwagen hier geleverd.
nicky
ik heb eens de webside bekeken van badger en heb u nergens gevonden dat u verdeler bent,is het daar niet aan te wijten dat u ze duurder moet aankopen?
ik denk het wel,
ik ben particulier en kan jou een pallet badger pellets goedkoper leveren als u ze moet inkopen (HIER KLOPT IETS NIET ????
ik heb dan nog niet gesproken over een ganse vrachtwagen!!!!!
ik denk dat u ons voor de domme houdt.
ik was benieuwd naar uw webside om te weten welk merk van pellets jullie aanbieden en toen las ik dit
Pellets
Wij leveren bij U thuis de pellets beterkoop dan bij afhaling in onze magazijnen.
15 kg DIN PLUS pellets afgehaald. 4,00 € per zakje
Bij afname van een volle pellet : 65 zakken. Levering gratis
Prijs : 3,90 € per zakje pellets.
(+ 12,5 euro waarborg voor de ruilpallet)
Voor verdere afstanden wordt er 10 € transport aangerekend per pellet - informeer even per mail en geef de leveringsplaats aan. Wij antwoorden U per kerende.
merk van pellets heb ik niet gevonden
bij afname ganse pallet plaatst u --levering gratis --(over hoeveel km gaat dit want verder gaat het over 10euro transport)
u heeft het verder over 4euro per zakje en nog eens lager over 3.90euro per zakje pellets
nicky dit is niet om jou te bekritiseren maar dit lijkt mij toch moeilijk te verstaan of ligt dit aan mijn ouderdom???
tot slot :als je ons allen wil bekoren met een forumprijs ga je anders uit de hoek moeten komen met goeikope en goede pellets
gr fleur
Ed Gyselinck schreef:Wat mij opvalt is dat ik nu af en toe slakvorming krijg in het korfje!
Vorige levering (2008-2009) Badgers brandden volledig op zonder al te veel as na te laten.
idem hier ook, ik dacht dat het de instelling van de kachel was, maar heb blijkbaar niet alleen ook het probleem. vind ook dat ik meer assen heb dan vroeger.Nikske schreef:Ed Gyselinck schreef:Wat mij opvalt is dat ik nu af en toe slakvorming krijg in het korfje!
Vorige levering (2008-2009) Badgers brandden volledig op zonder al te veel as na te laten.
Inderdaad Ed, Dit is mij ook opgevallen bij de laatste zakken.
Vroeger was het korfje haast leeg, nu een koekje, fijn maar niet te gemakkelijk te verwijderen.