van Gast di dec 15, 2009 9:10 pm
vandebosch schreef: fleur schreef:nicky
dit is toch geen goeikope forumprijs ,ik koop die in westvl aan 3.75 euro ,badger moet die zelfs nog een eind verder voeren,ik versta niet goed hoe gans die markt in elkaar zit
gr fleur
Fleur,
Dat vraag ik me ook dikwijls af, dat is minder als de prijs die ik betaal om ze aan te kopen, ik koop ze aan aan 3,82€ per vrachtwagen hier geleverd.
nicky
ik heb eens de webside bekeken van badger en heb u nergens gevonden dat u verdeler bent,is het daar niet aan te wijten dat u ze duurder moet aankopen?
ik denk het wel,
ik ben particulier en kan jou een pallet badger pellets goedkoper leveren als u ze moet inkopen (HIER KLOPT IETS NIET ????
ik heb dan nog niet gesproken over een ganse vrachtwagen!!!!!
ik denk dat u ons voor de domme houdt.
ik was benieuwd naar uw webside om te weten welk merk van pellets jullie aanbieden en toen las ik dit
Pellets
Wij leveren bij U thuis de pellets beterkoop dan bij afhaling in onze magazijnen.
15 kg DIN PLUS pellets afgehaald. 4,00 € per zakje
Bij afname van een volle pellet : 65 zakken. Levering gratis
Prijs : 3,90 € per zakje pellets.
(+ 12,5 euro waarborg voor de ruilpallet)
Voor verdere afstanden wordt er 10 € transport aangerekend per pellet - informeer even per mail en geef de leveringsplaats aan. Wij antwoorden U per kerende.
merk van pellets heb ik niet gevonden
bij afname ganse pallet plaatst u --levering gratis --(over hoeveel km gaat dit want verder gaat het over 10euro transport)
u heeft het verder over 4euro per zakje en nog eens lager over 3.90euro per zakje pellets
nicky dit is niet om jou te bekritiseren maar dit lijkt mij toch moeilijk te verstaan of ligt dit aan mijn ouderdom???
tot slot :als je ons allen wil bekoren met een forumprijs ga je anders uit de hoek moeten komen met goeikope en goede pellets
gr fleur