Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 14 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 14 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers

+33
baziel
dumo
MCZ SUITE AIR
Kris 42
krusty
meribo
ben-revo
harrielok
nick1
grossard.rob
paularis
Fleur
hermanV
dxnature
goldwing
povi1
ss
francky
erwin
marnic
Geert
johanvl
Annejanne
Block
Philip
knoepken
kempenaar
Uthrex
Relax
plejo
pedro
pellbox
steven
37 plaatsers

Ervaringen met Badger Pellets

Gast
    Gast

Ervaringen met Badger Pellets - Pagina 5 Empty Re: Ervaringen met Badger Pellets

Bericht van Gast di nov 03, 2009 1:05 pm

Hoi allen,
    Bij Quality Solution in Melle zou het per pallet op 230 komen voor 60 zakken.
    Mvg Bart
    Annejanne
    Annejanne
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!

Vrouw Aantal berichten : 1387
    Registration date : 05-07-09

Ervaringen met Badger Pellets - Pagina 5 Empty Re: Ervaringen met Badger Pellets

Bericht van Annejanne di nov 03, 2009 4:40 pm

Dat is goedkoop voor badger-pellets

Gast
    Gast

Bericht van Gast ma nov 09, 2009 11:26 am

Ben zeer tevreden over badger pellets
    verleden jaar 2008 3.50€ betaald/zak
    dit jaar 2009 oktober 3.60 € /zak betaald per 3 paletten 48 zakken per palet
    Annejanne
    Annejanne
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!

Vrouw Aantal berichten : 1387
    Registration date : 05-07-09

Bericht van Annejanne ma nov 09, 2009 12:02 pm

Dat is héél goedkoop!!!!!!
    Waar heb je die gekocht?

Gast
    Gast

Bericht van Gast ma nov 09, 2009 1:17 pm

in putte bij frans agro heeft verschillende merken de beste prijs is wel zelf gaan afhalen bij 3 /4/5 palletten
    Relax
    Relax
    Pelletkachel
    Pelletkachel

Man Aantal berichten : 670
    Leeftijd : 60
    Registration date : 19-12-08

Bericht van Relax ma nov 09, 2009 8:33 pm

Blij voor zij die er kortbij wonen, maar voor de anderen worden ze dan weer flink duurder per zak. Meestal moet je meer dan één keer rijden, al gesteld dat je één pallet mee kan nemen op je aanhangwagen, en dan loopt de prijs aardig op.

Gast
    Gast

Ervaringen met Badger Pellets - Pagina 5 Empty Nieuwe aankoop badger pellets

Bericht van Gast wo nov 25, 2009 8:53 pm

Hallo 'Jotte',

Ben je binnenkort nog van plan om een nieuwe voorraad badgerpellets in te doen ? Ik ben net zoals verleden jaar geïnteresseerd om een palletje aan te kopen.

Groeten,

Benny
    Anonymous
    Gast
    Gast

Bericht van Gast ma nov 30, 2009 10:11 pm

je vraagt de prijs voor meerdere palletten en gaat ze zelf afhalen wanneer je er tijd voor hebt,hoeft niet in een keer!
    Anonymous
    Gast
    Gast

Ervaringen met Badger Pellets - Pagina 5 Empty Badger pellets

Bericht van Gast ma dec 14, 2009 10:22 pm

Ben vandaag in Kermt bij Colemont Badger pellets gaan kopen aan 4,85 euro per zak betaald en zou geen verschil zijn in prijs met aankoop voor een pallet.
    steven
    steven
    Moderator

Man Aantal berichten : 5472
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

Bericht van steven ma dec 14, 2009 10:32 pm

Mabol,

Klopt. Dat is dezelfde prijs die op het forum staat.
    Veel te duur

Mvg,

Steven

Gast

Bericht van Gast ma dec 14, 2009 11:00 pm

Ben het er helemaal mee eens ze zien mij er niet meer .Ben van plan om morgen naar Zelem bij Low energy effen te polsen hoe het met de prijs en afhaling is voor de streek
    Anonymous
    Gast
    Gast

Bericht van Gast ma dec 14, 2009 11:10 pm

Beste Leden,

Ik zal deze mail ook aan Steven doorsturen voor een actie te doen wat betreft de Badger pellets, ik wil deze actie wel doen voor het forum. Ik ben in contact geweest met de fabrikant van Badger pellets en zou deze kunnen aanbieden aan een prijs van 3,95€/ zak voor afhaling van een ganse pallet op ons adres. Voorwaarde is wel dat ik aan 26 palletten geraak(ganse oplegger) en dat die ook op een korte termijn afgehaald worden want ik heg onvoldoende ruimte om deze te stockeren, jullie laten maar iets weten.

Groeten,

Vandebosch Nicky
    Anonymous
    Gast
    Gast

Bericht van Gast ma dec 14, 2009 11:20 pm

nicky

dit is toch geen goeikope forumprijs ,ik koop die in westvl aan 3.75 euro ,badger moet die zelfs nog een eind verder voeren,ik versta niet goed hoe gans die markt in elkaar zit

gr fleur
    johanvl
    Pelletje
    Pelletje

Man Aantal berichten : 46
    Leeftijd : 64
    Registration date : 28-10-09

Bericht van johanvl ma dec 14, 2009 11:29 pm

dat is duur voor het samenkoop.
    normaal gezien hoe meer palleten koop.
    krijg je een korting op prijs.

Mvg. Johan.
    steven
    steven
    Moderator

Bericht van steven ma dec 14, 2009 11:57 pm

Bij Frans Agro voor die hoeveelheid heb je een veel beter prijs.

Vanaf 10 palletten 3,78 euro per zak

Mvg,

Steven

Gast

Bericht van Gast di dec 15, 2009 12:07 am

vrachtwagen van badger komt zelfs aan huis leveren bij volledige afname -via verdeler natuurlijk

gr fleur
    johanvl
    Pelletje
    Pelletje

Man Aantal berichten : 46
    Leeftijd : 64
    Registration date : 28-10-09

Bericht van johanvl di dec 15, 2009 12:10 am

ja, ik vind dat ze voor 10 palleten bijna geen korting geeft,

bij Van Simaeys in Aalter, kan je voor een pallet kost 3.8 per zak.
    en je moet geen 10 palleten voor kopen.

Mvg, Johan.
    Anonymous
    Gast
    Gast

Bericht van Gast di dec 15, 2009 2:48 pm

badgerprijzen worden zo hoog mogelijk gehouden (is een onderlinge afspraak)je kan enkel een deal doen met de verkoper/verdeler van badger pellets zelf op het moment dat je ze koopt en dan met meeerdere palletten wel te verstaan,de prijs niet publiek maken,hebben ze niet graag bij badger je weet wel iedereen verdiend daar graag zoveel mogelijk aan en zo weinig mogelijk korting geven anders weet een beetje later heel belgie v/d korting bij die of die verdeler
    Anonymous
    Gast
    Gast

Bericht van Gast di dec 15, 2009 6:34 pm

Begrijp het hier even niet meer . Is het de bedoeling alsof wij blij moeten zijn om bij Badger pellets te kopen aan de prijs die zij zo hoog mogelijk houden voor de consument. Ben het volledig eens dat we hier over een goede pellet praten maar het mag toch niet de bedoeling zijn om in te springen op wat de Badger-producent oplegt. Dit is wel echt de omgekeerde wereld niet? Laat maar gebeuren zou ik zeggen. OP termijn zul je zien hoe de prijzen plots een andere wending gaan krijgen. Vergeet niet dat we inmiddels een overaanbod hebben van merken en kwaliteiten.

---------
    Piazzetta 955 - 9kw
    Mandi-Granilux-Green Energy
    Anonymous
    Gast
    Gast

Bericht van Gast di dec 15, 2009 6:44 pm

harley59 ;je hebt groot gelijk ze zouden bij badger heel blij moeten zijn dat we ze kopen
    Anonymous
    Gast
    Gast

Bericht van Gast di dec 15, 2009 7:27 pm

fleur schreef:nicky

dit is toch geen goeikope forumprijs ,ik koop die in westvl aan 3.75 euro ,badger moet die zelfs nog een eind verder voeren,ik versta niet goed hoe gans die markt in elkaar zit

gr fleur

Fleur,

Dat vraag ik me ook dikwijls af, dat is minder als de prijs die ik betaal om ze aan te kopen, ik koop ze aan aan 3,82€ per vrachtwagen hier geleverd.
    Anonymous
    Gast
    Gast

Bericht van Gast di dec 15, 2009 7:37 pm

een goede?? prijs zou tussen 3.00€ en 3.50€ zijn??????????
    voor badger, dit voor een eigen belgisch product als je ziet dat andere merken dit wel kunnen en dan nog wel uit buitenland ,reken maar transport alleen dit geld niet voor badgerpellets,
    kunstmatig hoge prijs
    Anonymous
    Gast
    Gast

Bericht van Gast di dec 15, 2009 9:10 pm

vandebosch schreef:
    fleur schreef:nicky

gr fleur

Fleur,

Dat vraag ik me ook dikwijls af, dat is minder als de prijs die ik betaal om ze aan te kopen, ik koop ze aan aan 3,82€ per vrachtwagen hier geleverd.

nicky

ik heb eens de webside bekeken van badger en heb u nergens gevonden dat u verdeler bent,is het daar niet aan te wijten dat u ze duurder moet aankopen?
    ik denk het wel,
    ik ben particulier en kan jou een pallet badger pellets goedkoper leveren als u ze moet inkopen (HIER KLOPT IETS NIET ????
    ik heb dan nog niet gesproken over een ganse vrachtwagen!!!!!
    ik denk dat u ons voor de domme houdt.
    ik was benieuwd naar uw webside om te weten welk merk van pellets jullie aanbieden en toen las ik dit

Pellets
    Wij leveren bij U thuis de pellets beterkoop dan bij afhaling in onze magazijnen.

15 kg DIN PLUS pellets afgehaald. 4,00 € per zakje

Bij afname van een volle pellet : 65 zakken. Levering gratis

Prijs : 3,90 € per zakje pellets.

(+ 12,5 euro waarborg voor de ruilpallet)

Voor verdere afstanden wordt er 10 € transport aangerekend per pellet - informeer even per mail en geef de leveringsplaats aan. Wij antwoorden U per kerende.

merk van pellets heb ik niet gevonden
    bij afname ganse pallet plaatst u --levering gratis --(over hoeveel km gaat dit want verder gaat het over 10euro transport)
    u heeft het verder over 4euro per zakje en nog eens lager over 3.90euro per zakje pellets

nicky dit is niet om jou te bekritiseren maar dit lijkt mij toch moeilijk te verstaan of ligt dit aan mijn ouderdom???

tot slot :als je ons allen wil bekoren met een forumprijs ga je anders uit de hoek moeten komen met goeikope en goede pellets

gr fleur
    steven
    steven
    Moderator

Bericht van steven di dec 15, 2009 9:41 pm

Er zijn er die meer dan 1 vrachtwagen bestellen en/of een minimum afname op jaarbasis garanderen veronderstel ik en dat zal de prijs ook wel naar beneden halen.

Je kan maar 1 ding doen om het Badger moeilijk te maken. Koop ze niet.

Mvg,

Steven

Gast

Bericht van Gast di dec 15, 2009 10:11 pm

Eindelijk word deze discussie stilaan begrepen en weten we op welke manier we de grote spelers kunnen pijn doen.
    Juist wat je schreef Steven.

----------
    Piazzetta 955 - 9kw
    Mandi-Granilux-Green Energy
    Anonymous
    Gast
    Gast

Bericht van Gast di dec 15, 2009 10:18 pm

maar dit zouden we dan moeten doen met alles die op de markt aangeboden wordt !!
    gaan we beginnen met de pellets en de kachels ??

gr fleur

Gesponsorde inhoud

Bericht van Gesponsorde inhoud

Het is nu vr nov 22, 2024 12:24 am