welkom op het forum en veel leesplezier, misschien eens de rubriek verkooppunten pellets ovl doornemen?
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
Wie is er online?
Er zijn in totaal 51 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 1 verborgen en 49 gasten
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
+66
bartdn
portes
baziel
alainvanackere
cabrioken
Sjaak wenneker
mic
Kamiel
demarc2
dumo
goldwing
Bompa
vinnus1
verhelsttje
jpdp
alvaho
caeyru
Stoofbuis
kawe
Bronco
Auvin
sidddy
Nenabert
Sele
knessel
Nemo100
GeertM
louiza
romain1540
Luc Melis
krijgsheer
Aeroscopic
danny62
wiloo12
karentje
philippe2510
Fleur
ginson
Magicder
PePa4PePa
JOHAN1570
pellbox
GTS
Toon-Viviana
maestro
colleken
ivanhoed
meribo
Aldo
lieke
kitchenman
redcap
ben-revo
konijn
vagehond
marc1955
remi8
binck
krusty
jc
peter m
Annejanne
pedro
grossard.rob
nick1
erwin
70 plaatsers
Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)
erwin- Admin
- Aantal berichten : 32460
Registration date : 15-02-10
andre,
welkom op het forum en veel leesplezier, misschien eens de rubriek verkooppunten pellets ovl doornemen?
Gast- Gast
Op dit forum terecht gekomen door te zoeken achter houtpellets en pelletketels.
Binnenkort gaan we bouwen en ben nog aan het twijfelen tussen een houtvergasser met of zonder pelletbrander. Ik zie mijn vrouwtje niet steeds de ketel vullen met brandhout. Misschien ook een klein pelletkacheltje in de leefruimte. Iemand ervaring en een goede installateur regio Limburg?
Binnenkort gaan we bouwen en ben nog aan het twijfelen tussen een houtvergasser met of zonder pelletbrander. Ik zie mijn vrouwtje niet steeds de ketel vullen met brandhout. Misschien ook een klein pelletkacheltje in de leefruimte. Iemand ervaring en een goede installateur regio Limburg?
erwin- Admin
Leeftijd : 62
karel,
welkom op het forum en veel leesplezier. kijk eens in de rubriek verkopers limburg voor enkele adressen in de buurt..
welkom op het forum en veel leesplezier. kijk eens in de rubriek verkopers limburg voor enkele adressen in de buurt..
Nieuw op het forum
Hallo, mijn naam is Pol.
Sinds een drietal weken zijn we in het bezit van een Rika Topo.
Op 1 ding na werkt de kachel perfect.
Het ene ding: soms hoor je een zacht, doch storend, piepend geluid. Vermoedelijk afkomstig van het wormwiel.
Hopelijk komt er na melding bij de installateur snel een oplossing.
Sinds een drietal weken zijn we in het bezit van een Rika Topo.
Op 1 ding na werkt de kachel perfect.
Het ene ding: soms hoor je een zacht, doch storend, piepend geluid. Vermoedelijk afkomstig van het wormwiel.
Hopelijk komt er na melding bij de installateur snel een oplossing.
erwin- Admin
pol,
welkom op het forum en veel plezier met de kachel, hopelijk is het probleem snel opgelost.
Lees ook volgend topic maar eens door als randinformatie..
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
welkom op het forum en veel plezier met de kachel, hopelijk is het probleem snel opgelost.
Lees ook volgend topic maar eens door als randinformatie..
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
Raoul
Hi, ik ben Raoul, heb een Edilkamin Tiny die steeds op het laagste vermogen werkt en dan nog is het steeds
rond 22 a 23° voor een 100 kubieke meter en vrij goed geissoleerd in huis.
rond 22 a 23° voor een 100 kubieke meter en vrij goed geissoleerd in huis.
erwin- Admin
raoul,
welkom op het forum en veel leesplezier, met de zoekknop bovenaan vind je info over onderwerpen die je interesseren..
welkom op het forum en veel leesplezier, met de zoekknop bovenaan vind je info over onderwerpen die je interesseren..
mijn naam is Eddy en woon in limburg.
volg de pelletforum al enkele jaren.
heb een pelletkachel edilkamin cherie 11kw sinds 2011.
wij stoken pellets van bioflam en agricon
mijn naam is Eddy en woon in limburg.
volg de pelletforum al enkele jaren.
heb een pelletkachel edilkamin cherie 11kw sinds 2011.
wij stoken pellets van bioflam en agricon
Gast- Gast
Eddy,
welkom op het forum en zo te zien een tevreden gebruiker. Voel je vrij om je ervaringen te delen in de betreffende topics.
M.v.g.,
Dick
welkom op het forum en zo te zien een tevreden gebruiker. Voel je vrij om je ervaringen te delen in de betreffende topics.
M.v.g.,
Dick
Gast- Gast
ik ben al gebruiker sinds vorig jaar maar moest mij nog eens voorstellen;
Eric 31jaar
woonplaats; sint-truiden
ben zeer tevreden met palletkachel, heb al enkele merken van paletts geprobeerd maar bioflam is volgens mij de beste.
ben blij dat het forum bestaat dat we zo wat meningen kunnen uitwisselen,
ben ook zeer tevreden met de organisatie van de groepsaankoop!
Eric 31jaar
woonplaats; sint-truiden
ben zeer tevreden met palletkachel, heb al enkele merken van paletts geprobeerd maar bioflam is volgens mij de beste.
ben blij dat het forum bestaat dat we zo wat meningen kunnen uitwisselen,
ben ook zeer tevreden met de organisatie van de groepsaankoop!
Laatst aangepast door eranbina op zo mei 26, 2013 9:25 pm; in totaal 1 keer bewerkt
erwin- Admin
eranbina,
alsnog welkom op het forum en veel leesplezier..
alsnog welkom op het forum en veel leesplezier..
Nieuw
Beste,
Ik ben hier nieuw, Mijn is koen regio Kortessem. Ik ben dit forum toevallig tegen gekomen op het net.
En heb al veel leuke zaken gelezen. Ook hou ik het forum in het oog ivm de groepsaankoop pellets
Groetjes
Ik ben hier nieuw, Mijn is koen regio Kortessem. Ik ben dit forum toevallig tegen gekomen op het net.
En heb al veel leuke zaken gelezen. Ook hou ik het forum in het oog ivm de groepsaankoop pellets
Groetjes
erwin- Admin
Koen,
welkom op het forum, veel leesplezier.
welkom op het forum, veel leesplezier.
Registration date : 29-03-12
Goedeavond,
Mijn naam is Peter en woon in limburg en ben sinds vorig jaar lid van het pelletforum.
Sinds vorig jaar heb ik een pelletkachel van het type edilkamin Pellet Blok van 15kw.
Deze 15Kw is misschien wat teveel van het goede maar we zochten een vervanging voor een open haard om het vlammenspel te kunnen zien.
We stoken volledig op Bioflam sinds het begin, en zijn er zeer tevreden over.
Groeten,
PePa
Mijn naam is Peter en woon in limburg en ben sinds vorig jaar lid van het pelletforum.
Sinds vorig jaar heb ik een pelletkachel van het type edilkamin Pellet Blok van 15kw.
Deze 15Kw is misschien wat teveel van het goede maar we zochten een vervanging voor een open haard om het vlammenspel te kunnen zien.
We stoken volledig op Bioflam sinds het begin, en zijn er zeer tevreden over.
Groeten,
PePa
pepa,
alsnog bedankt voor de voorstelling, verder veel plezier nog op het forum..
alsnog bedankt voor de voorstelling, verder veel plezier nog op het forum..
Ik hoop hier ook veel te leren van mensen die pellets branden,
ik heb daar totaal geen ervaring mee
Ik hoop hier ook veel te leren van mensen die pellets branden,
ik heb daar totaal geen ervaring mee
erwin- Admin
Fred,
welkom op het forum en succes met de kachel.
Veel lezen op het forum is een goed begin en vragen stellen in de topics die je interesseren.
Misschien ook eens specifiek kijken in het piazzetta topic voor andere gebruikers met dezelfde kachel: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
welkom op het forum en succes met de kachel.
Veel lezen op het forum is een goed begin en vragen stellen in de topics die je interesseren.
Misschien ook eens specifiek kijken in het piazzetta topic voor andere gebruikers met dezelfde kachel: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
Mijn naam is Andy en we hebben midden vorig jaar een Ecoforest Kerala aangeschaft. We waren op zoek naar een inbouw pelletkachel en zo ben ik via google op dit forum uitgekomen.
Pellets: Wij gebruiken vooral Bioflam of - als het echt niet anders kan - Girretz.
Hopelijk vind ik hier nog veel nuttige tips :-)
Groetjes,
Andy
Mijn naam is Andy en we hebben midden vorig jaar een Ecoforest Kerala aangeschaft. We waren op zoek naar een inbouw pelletkachel en zo ben ik via google op dit forum uitgekomen.
Pellets: Wij gebruiken vooral Bioflam of - als het echt niet anders kan - Girretz.
Hopelijk vind ik hier nog veel nuttige tips :-)
Groetjes,
Andy
erwin- Admin
Andy,
wekom op het forum en veel leesplezier, je vragen/ervaringen horen we graag in de specifieke topics...
wekom op het forum en veel leesplezier, je vragen/ervaringen horen we graag in de specifieke topics...
ben sylvain en wil opnieuw meedoen met groepsaankoop
heb in 2012 ook meegedaan en ben tevreden van de pellets
ben niet sterk met computer
bg erwin
ben sylvain en wil opnieuw meedoen met groepsaankoop
heb in 2012 ook meegedaan en ben tevreden van de pellets
ben niet sterk met computer
bg erwin
erwin- Admin
sylvain,
welkom op het forum, veel leesplezier in de topics die je kunnen interesseren..
welkom op het forum, veel leesplezier in de topics die je kunnen interesseren..
Even voorstellen..
Hoi,
mijn naam is Jean-Luc, en sinds januari overtuigd van het verwarmen met pellets in onze Edilkamin Funny !!
Ook dankzij dit forum, kwamen we al aan nuttige adressen over pelletleveranciers en
de verscheidene kwaliteiten.
Altijd leuk om de ervaringen van anderen te lezen en er iets van te leren !!
groetjes,
mijn naam is Jean-Luc, en sinds januari overtuigd van het verwarmen met pellets in onze Edilkamin Funny !!
Ook dankzij dit forum, kwamen we al aan nuttige adressen over pelletleveranciers en
de verscheidene kwaliteiten.
Altijd leuk om de ervaringen van anderen te lezen en er iets van te leren !!
groetjes,
erwin- Admin
funflyerke,
welkom op het forum en veel leesplezier, je eigen ervaringen zien we graag tegemoet in de verschillende topics..
welkom op het forum en veel leesplezier, je eigen ervaringen zien we graag tegemoet in de verschillende topics..
voorstelling
Hallo
Ban katrien en wil pellets bestellen voor mijn moeder zij heeft een pelletkachel en is er zeer tevreden over.
grtjes Katrien1
Ban katrien en wil pellets bestellen voor mijn moeder zij heeft een pelletkachel en is er zeer tevreden over.
grtjes Katrien1
Gast- Gast
Hallo,
Heb van de groepsaankoop gehoord van een collega op het werk verleden jaar en heb de pellets toen geprobeerd,ik was er best tevreden van omdat ze zo weinig afval geven.
Ik heb een edilkamin marea sinds een jaar of vier,enig nadeel aan die kachel is het lawaaierig uitblazen bij het uitzetten.
IK heb al vanalles geprobeert bij de pellets zoals zovelen onder ons, maar de bioflam komt ons hetbeste uit bij ons type kachel.
groetjes, daniel
Heb van de groepsaankoop gehoord van een collega op het werk verleden jaar en heb de pellets toen geprobeerd,ik was er best tevreden van omdat ze zo weinig afval geven.
Ik heb een edilkamin marea sinds een jaar of vier,enig nadeel aan die kachel is het lawaaierig uitblazen bij het uitzetten.
IK heb al vanalles geprobeert bij de pellets zoals zovelen onder ons, maar de bioflam komt ons hetbeste uit bij ons type kachel.
groetjes, daniel
erwin- Admin
katrien1 en daniel100
welkom op het forum, veel leesplezier in de topics die je interesseren.
via de banner "groepsaankoop 2013" bovenaan kun je een bestelling plaatsen voor de groepsaankoop..
welkom op het forum, veel leesplezier in de topics die je interesseren.
via de banner "groepsaankoop 2013" bovenaan kun je een bestelling plaatsen voor de groepsaankoop..