van Chriske za dec 09, 2017 7:34 pm
Ik blijf me steeds afvragen waarom zo'n COMPLETE idioot als Calvo en al die andere rooie en groenen alsmaar oppositie voeren ALLEEN(!) OM OPPOSITIE te voeren en niet om 's lands belangen te dienen. Hij en al die anderen maken alleen lawaai als de regerende partijen een fout, hoe klein of hoe groot ook, maken. Nooit hoor je die idioten positief lawaai maken als er ergens iets heel belangrijk besproken wordt. Nooit hoor je die idioten ja knikken als de regerende een logisch standpunt inneemt, steeds schudden ze hun hoofd.... zielige fanatiekelingen zijn het.
Stel je voor : de rollen even omdraaien..? Rood en groen zijn aan de macht(laten we hopen van NOOIT). Wat zouden zij dan doen als er belangrijke beslissingen moeten worden genomen of hoe zouden zij het aanpakken in crisis situaties bv...?
Heb in een 'vorig leven' op het gemeentebestuur gewerkt waar ik woon en was door omstandigheden getuigen van heel wat gesprekken gevoerd door 'de grote leiders'. Gesprekken die niet bedoeld waren voor het gewone publiek. Hoe sommige politiekers beslissingen nemen is hallucinant, ondoordacht. Heel dikwijls moeten sommigen 'ja' stemmen uit eigenbelangen.
Uiteindelijk ben ik daar opgestapt en heb andere horizonten opgezocht(was vastbenoemd). Beste beslissing die ik ooit nam(buiten huwen).
Voor alle duidelijkheid, ik ben zelf heel 'groen' bij ons thuis/tuin. Heb veel respect voor de natuur en ja hoor, onvoorwaardelijk. Ik ben groen, en neen hoor, niet omdat die groene idioten in Brussel ons dat door onze strot rammen, elke dag weer.