van krusty do sep 04, 2014 12:02 pm
Maak u geen zorgen, in de namiddag verleden week op 4 plaatsen in een aanpalende straat hier en tijdens het verlof rond 16 u bij mijn gebuur met alarm dat waarschijnlijk niet op stond. Ook een paar autos waar het GPS systeem is uitgehaald hebben er aan moeten geloven !
Dank zij de straffeloosheid en de laksheid van het gerecht en de zakkenvullers en postjespakkers waar wij voor gekozen hebben.
Om een voorbeeld te geven van de dagelijkse kost:
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]Inderdaad het ziet er meer een uitgelokte heisa uit om de stock generatoren eens uit te verkopen of is het om de aandacht niet al teveel op de echte problemen te laten afdwalen!
Mij niet gezien, ik doe gewoon verder! Maar ik wordt het hier toch stillaan kotsbeu in dat apenland en speel sedert enkele maanden hier met het idee om toch maar te vertrekken op zijn mist naar Spanje. Maar het is niet zo gemakkelijk als je denkt want een opgebouwde comfort of welstand door de jaren heen dat verkoop je zomaar niet, wil ik trouwens niet verkopen.Ook mijn tijgervelleken wil nog enkele jaren werken .......en dat is het probleem!!
En zolang moeder (90) nog leeft kan ik ook niet weg !