Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 34 gebruikers online :: 2 Geregistreerd, 0 verborgen en 32 gasten

grossard.rob, polle90


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+12
ss
tabasco
goldwing
dxnature
krusty
erwin
jandeman63
francky
nick1
Fleur
theco
steven
16 plaatsers

    Edilkamin Funny Check Airflow Storing


    goldwing
    Pellet
    Pellet


    Aantal berichten : 139
    Registration date : 23-11-10

    Edilkamin Funny Check Airflow Storing - Pagina 3 Empty Re: Edilkamin Funny Check Airflow Storing

    Bericht van goldwing ma nov 05, 2012 10:21 pm

    Hallo,jandeman63
    Als ik het goed begrijp heb je dit al vanaf de eerste dag van aankoop
    Als dat zoo zou zijn is het dan mogelijk dat je op de schouw een hoedje hebt staan
    Als je de ruit bekijkt na een dag branden is er dan verschil tussen links en rechts op de ruit van aanslag?
    jandeman63
    jandeman63
    Pelletje
    Pelletje


    Man Aantal berichten : 20
    Registration date : 23-10-11

    Edilkamin Funny Check Airflow Storing - Pagina 3 Empty Re: Edilkamin Funny Check Airflow Storing

    Bericht van jandeman63 di nov 06, 2012 5:30 pm

    Ik zal even zeggen hoe hij staat opgesteld. Hij staat niet strak tegen de muur (35cm) en er is links en rechts ruimte genoeg voor aanzuigen. Ik heb nooit iets om of aan de inlaat gedaan.
    De uitlaat gaat 2,3 meter omhoog dan door de buitenmuur en daar zit een eindstuk op.
    zou het kunnen dan de kachel voordat je hem start al trek moeten hebben? Ik heb een experimentje gedaan, na de eerste check airflow start hij de 2de keer altijd maar ik heb bij de 2de start de luchtinlaat met mijn hand bedekt en guess What?....hij starte gewoon op. Fraaie beveiliging. hij gaat gewoon door de opstartfase maar ontsteekt niet want hij krijgt geen lucht.
    Nog even over het ruitje,links en rechts gelijke aanslag tot ongeveer het midden van de ruit. Er is geen verschil te zien.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Edilkamin Funny Check Airflow Storing - Pagina 3 Empty Re: Edilkamin Funny Check Airflow Storing

    Bericht van Gast di nov 06, 2012 5:36 pm

    Jandeman,

    overschoorstenen staat genoeg in de FAQ, bijvoorbeeld: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

    M.v.g.,
    Dick
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Edilkamin Funny Check Airflow Storing - Pagina 3 Empty Re: Edilkamin Funny Check Airflow Storing

    Bericht van Gast di nov 06, 2012 6:38 pm

    Ik heb nog even de handleiding van de Funny geraadpleegd en denk dat het probleem in je schoorsteen zit. Edilkamin praat in de tekst over een minimale schoorsteenlengte van 1,50 meter maar laat in de beide tekeningen zien dat de schoorsteen boven de dakhelling uitmondt.

    Jij gaat volgens je beschrijving wel meer dan 1,50 meter omhoog en eindigt dan buiten met een kapje. Als je buiten verder gaat met dubbelwandig verticaal tot een halve meter boven de dakhelling ben je denk ik van het probleem af.
    tabasco
    tabasco
    Starter
    Starter


    Man Aantal berichten : 8
    Registration date : 20-09-12

    Edilkamin Funny Check Airflow Storing - Pagina 3 Empty Re: Edilkamin Funny Check Airflow Storing

    Bericht van tabasco di nov 06, 2012 7:04 pm

    Ikzelf heb een edilkamin moon met hetzelfde probleem.Blijkbaar is het een veel voorkomend probleem bij edilkamin.Mijn kachel is in januari geplaatst en na een week gaf hij reeds check airflow. Volgens mijn dealer moet ik er geen rekening mee houden. Bij het onderhoud zal hij de storingmelding toch moeten verhelpen anders zal het niet zijn beste dag zijn! En met de hoogte van schoorsteen heeft het niks te maken. Ik heb een dubbelwandige schoorsteen die boven het dak uitkomt.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Edilkamin Funny Check Airflow Storing - Pagina 3 Empty Re: Edilkamin Funny Check Airflow Storing

    Bericht van Gast wo nov 07, 2012 11:54 pm

    Jammer om te lezen dat er zo veel dealers zijn die de problemen niet oplossen en dus de klant met de frustratie laten.

    Ik heb verschillende Funny's verkocht en heb ook 1 klant die hetzelfde had. Deze was ook in begin februari, of eind januari 2012 verkocht. Dus misschien een probleempje in de software van die serie. (De Funny's daarvoor en daarna hadden het niet).

    De schouwhoogte zal niet het probleem zijn.

    Bij hun was er ook steeds Check Airflow, maar vreemd genoeg alleen wanneer de deur net geopend was geweest. Is dat bij jullie ook zo? Of echt iedere keer als je hem aan zet.

    Heeft jullie installateur wel wat parameters aangepast?

    Mvgr,
    Camiel
    dxnature
    dxnature
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 305
    Registration date : 25-10-11

    Edilkamin Funny Check Airflow Storing - Pagina 3 Empty Re: Edilkamin Funny Check Airflow Storing

    Bericht van dxnature do nov 08, 2012 8:44 am

    @PelletkachelPlaza

    Had vanochtend weer een Check airflow storing bij het opstarten van de kachel. Heb nog nooit ervaren dat de storing zich voordeed bij het openen van een deur maar steeds bij opstart. Heb nochtans een tijdje verlost geweest van die storing na een telefoontje met een technieker van Girretz. Ik zeg nu niet dat het alle dagen voorkomt maar toch sporadisch en onregelmatig. Het is ook niet zo dat er een verband blijkt dat de kachel juist gereinigd is. Mijn kachel is geplaatst in april 2012 maar weer de fabricage datum niet. Het serienummer is 3916736.

    Het zou zoals je schrijft een software fout kunnen zijn.

    Anonymous
    Gast
    Gast


    Edilkamin Funny Check Airflow Storing - Pagina 3 Empty Re: Edilkamin Funny Check Airflow Storing

    Bericht van Gast do nov 08, 2012 12:08 pm

    Beste, Geen software fout maar een fout in de afstelling. Bij een niet bovendakse uitmonding moet de check air flow in alle fases aangepast worden(veiligheid). Wordt dat niet gedaan komt dit probleem er. In de opstart fase is het inderdaad zo dat de inlaat buis dicht houden niets uitmaakt tot de kachel daadwerkelijk start en dan begint die controle pas echt te tellen. De check air flow AC en AR kan uitgeschakeld worden waardoor de kachel gewoon verder brand... maar of dat de bedoeling ervan is?

    Ik was er altijd relatief zeker van dat de tijd ervoor zou zorgen dat de mindere(niet slechte anders komt er commentaar) installatiepunten af zouden vallen maar blijkbaar wordt het hier nog met de dag erger met de problemen. Ik zal snel simpel de situatie schetsen: je hebt verkopers die zich in iedere branche bezig houden waar op dat moment een booming markt is met het principe, wanneer de problemen beginnen stoppen we met de zaak en beginnen we onder een andere naam met iets compleet anders. En je hebt de installateurs waar langs gegaan wordt om problemen op te lossen van anderen en om goede uitleg te krijgen hoe de installatie dient te gebeuren waarna toch wordt aangekocht bij de goedkoopste. Wie is dan de hoofdschuldige daarin en zijn wij die het wel goed willen doen dan verplicht om naderhand die problemen kosteloos op lossen na een ander met de winst is gaan lopen??? Want je mag het draaien en keren zoals jullie wensen: 125€ voor een onderhoud is al belachelijk weinig voor het werk dat HOORT te gebeuren. oprijden, benzine, slijtage materiaal, uren personeel en dan hetgeen wat overblijft gedeeld door 2 voor de staat. Dan ben je dus eigenlijk voor praktisch niets bezig. En toch hoor ik hier dat het veel is... een stofzuiger in de kachel steken kan iedere particulier ook zelf en daar heb je geen technici voor nodig en dat is evenmin wat een onderhoud inhoudt.
    Tja, ik kan er niet aan doen maar ik ben niet in een beste bui vandaag. Rolling Eyes


    Laatst aangepast door vandebosch op do nov 08, 2012 12:16 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : tekst bijgezet)
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    Edilkamin Funny Check Airflow Storing - Pagina 3 Empty Re: Edilkamin Funny Check Airflow Storing

    Bericht van ss do nov 08, 2012 4:06 pm

    In mijn branche is het net dezelfde ziekte!
    Ik kan je volgen!
    Groeten,
    ss
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Edilkamin Funny Check Airflow Storing - Pagina 3 Empty Re: Edilkamin Funny Check Airflow Storing

    Bericht van Gast do nov 08, 2012 4:18 pm

    Ik constateer dat het de hoogste tijd is om ook in België een vestigingswet in te voeren met daaraan gekoppelde bekwaamheidseisen, overkoepelende brancheverenigingen met arbitraire bevoegdheden en toezicht en handhaving op dat geheel. Het is toch van de zotte, zoals Nicky beschrijft, vandaag patatbakker en als dat minder gaat een ander handeltje opzetten voor de vlugge eurootjes en geen enkele binding met verantwoordelijkheden of klanten.

    Mijn respect voor de vakmensen, eender in welke branche, die wel met kennis van zaken en liefde voor hun vak bezig zijn!
    Dan12
    Dan12
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 201
    Registration date : 18-12-11

    Edilkamin Funny Check Airflow Storing - Pagina 3 Empty Re: Edilkamin Funny Check Airflow Storing

    Bericht van Dan12 do nov 08, 2012 4:32 pm

    klopt,
    zelfs ik zou kachels mogen verkopen.
    kwestie van een leverancier vinden, wat leerstof over techniek doornemen, website aanmaken, btw-nummer aanvragen en vervolgens flink adverteren mbv het internet.
    Zo een paar kachels per maand verkopen in bijberoep, en ik heb een leuk extraatje....


    _________________
    Mvg. Dan12



    edilkamin atlanta pelletketel CV
    francky
    francky
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 633
    Registration date : 29-10-10

    Edilkamin Funny Check Airflow Storing - Pagina 3 Empty Re: Edilkamin Funny Check Airflow Storing

    Bericht van francky do nov 08, 2012 5:29 pm

    Om even terug te kommen op de check airflow.
    mijn kachel is nu ongeveer twee jaar heb al twee maal nieuwe censor gestoken ,deze van de lucht toevoer .
    In die censor zitten twee HEEL kleine gaatjes de grote van een spelde !!! eens er een van verstop is kan je probleemen verwachten.meestal onstaat er een kortsluiting tussen de twee gaten .
    dit kan gebeuren als je buitenlucht aanzuigt die wak is.
    Dit is ook meteen een tip voor de verkopers fest als ze zoiets tegen kommen moeten ze geen u zitten zoeken.
    veel is er niet aan te doen met wat geluk krijg je het ok maar meestal nieuwe censor.
    zoiets kan je ook zien als je de koutstart test doet die moet rond de 2 zitten.als dit niet het geval is ringkeld de kachel drie maal.
    Ik en de technieker hebben te samen er bijna twee u achter gezocht wat het probleem kon zijn EN GEVONDEN als dit geen goede tipe is weet ik het ook niet
    Grt francky


    _________________
    Edelkamin funny 11kw
    zibro carmen 11 kw
    lava
    Phono solar 30x195 5850 wp omvormer SMA 4600A
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Edilkamin Funny Check Airflow Storing - Pagina 3 Empty Re: Edilkamin Funny Check Airflow Storing

    Bericht van Gast do nov 08, 2012 11:56 pm

    Goede info Francky. Maar bij de mensen die het direct vanaf het begin al hebben zijn ze schoon. Dus daar kan een ander probleem zijn.
    Maar misschien dat een nieuwe sensor hun wel kan helpen.

    Maar dat is inderdaad een taak van HUN installateur.

    Ik zelf vond het wel toevallig dat de klachten die ik las, uit kachels van vrijwel dezelfde periode kwamen, en onlangs was er iemand die iets vroeg over regelmatige updates, dus vandaar mijn gedachte.

    Want mijn klant (met ook zo'n probleem) had wel een bovendakse uitmonding! Daarbij heb ik andere Funny's uit een andere periode met wél een lage schoorsteen, die deze problemen niet hebben.

    Dus let wel op, bovenstaande klachten zijn niet van mijn klanten he!

    Ik zorg namelijk voor een oplossing en geef altijd een goede service (in dit geval was het een aanpassing in de parameters die hielp). De klant betaalt namelijk een flink bedrag voor een kachel, en geen of slechte (is hetzelfde) service daarop geven vind ik zelf SCHANDALIG!

    Ik hoop dan ook niet dat je VandeBosch, op mij doelde, want ik deel precies je frustratie. (ik heb ook een post van je in mijn favorieten waar ik nog op moet reageren, betreffende de al lage onderhoudskosten. Doe ik binnenkort even. Moet me ook nog steeds fatsoenlijk voorstellen Wink )

    Ikzelf ben vanuit passie met pelletkachels begonnen, het sluit mooi aan bij mijn persoonlijkheid en de drang naar een betere schonere wereld. Van daaruit m'n werk maken leek mij ideaal, of in ieder geval leuk. (lees evt ook "over ons") Maar het is helaas niet ideaal...

    Wat ik jammer vind is dat pelletkachels (wat ik een schitterende uitvinding vind, die ik graag zelf had uitgevonden) door zoals door Vandebosch geschetste installateurs, een slechte naam krijgen.

    Een pelletkachel? een en al problemen... Edilkamin? lees maar eens een forum... (nog weinig klachten voor 30.000 kachels in belgië maar goed)

    Maar bijna altijd ligt het aan de installateurs die geen zin meer hebben om problemen op te lossen, zodra ze hun geld hebben gehad. (zowel in B. als in NL) Heel jammer dit.

    En dit krijg je alleen maar méér als de importeur op zoek blijft gaan naar nóg meer dealers/verdelers!

    Zo komen er inderdaad nog meer installateurs die denken een graantje mee te pikken en alleen dát als hun motivatie hebben. (terwijl de marge al weinig is) Vervolg, nóg meer problemen met kachels... en mensen met frustratie.

    Hierdoor worden mensen huiverig om een pelletkachel te kopen, terwijl het een prachtig en handig apparaat is, dat ook nog schoner verbrandt!



    Laatst aangepast door PelletkachelPlaza op vr nov 09, 2012 12:03 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : iets vergeten)
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31544
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Edilkamin Funny Check Airflow Storing - Pagina 3 Empty Re: Edilkamin Funny Check Airflow Storing

    Bericht van erwin vr nov 09, 2012 12:12 am

    het zou al heel veel helpen als iedere nieuwe kandidaat die dealer wil worden, eerst 1 maand samen met een ervaren installateur op pad word gestuurd.
    dan weet hij hoe een kachel in mekaar zit en wat de problemen kunnen zijn.
    betaal die man vanuit de invoerder een deftig loon gedurende deze opleiding, en pas daarna het dealerschap bij voldoening. dat loon van die opleiding win je als invoeder dubbel en dik terug.


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Dan12
    Dan12
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 201
    Registration date : 18-12-11

    Edilkamin Funny Check Airflow Storing - Pagina 3 Empty Re: Edilkamin Funny Check Airflow Storing

    Bericht van Dan12 vr nov 09, 2012 7:05 am

    Dat is nu wat ik bedoel.
    een pelletkachel of ketel is een product dat "zichzelf" verkoopt.
    ecologisch, economisch rendement, voldoende keuze/variatie wat betreft functionaliteit, design en kwaliteit.

    Die positieve eigenschappen van deze kachels worden nu nog niet voor 100% erkend of gewaardeerd. Dat zie ik in mijn omgeving hier. (hier wordt vooral nog gestookt met mazout, gas en hout).
    Men is nog wat huiverig voor deze manier van pellets stoken. vaak omdat het systeem nog redelijk onbekend is, en daarbij ook al heeft horen zeggen dat er veel problemen met deze kacheltechniek zijn.

    Noem daar nog bij dat er verkopers zijn met minder "passie" voor hun product en de daarbij behorende kennis en service, dan krijgt deze branche een slechte naam.

    In een ander topic heb ik reeds aangegeven dat ik voorstander ben van een kwaliteitslabel en/of brancheorganisatie om het kaf van het koren te scheiden.

    De kachels van de gekende merken kosten overal evenveel dacht ik, het is de service en de kwalificatie van de verkoper/installateur die het verschil moeten maken.



    _________________
    Mvg. Dan12



    edilkamin atlanta pelletketel CV
    dxnature
    dxnature
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 305
    Registration date : 25-10-11

    Edilkamin Funny Check Airflow Storing - Pagina 3 Empty Re: Edilkamin Funny Check Airflow Storing

    Bericht van dxnature vr nov 09, 2012 9:55 am

    Ga nogmaals mijn dealer eens bellen want vanochtend had ik weeral die vervloekte Check Airflow storing en die was er eigenlijk al vanaf de derde dag dat ik de kachel in gebruik had, maar gelukkig niet dagelijks. Het is wel een probleem als je de kachel geprogrammeerd hebt om bij het thuiskomen een koude woning aan te treffen.

    Kan akkoord gaan met de stellingen die hier worden geponeerd over de servicekwaliteit en had deze observatie korte tijd geleden ook al eens aan de kaak gesteld in een aparte topic.

    Weet je, dit alles doet het forumgebruik wel toenemen zo te zien en dat was één van de doelstellingen dacht ik. Hopelijk worden we met wijze raad allen gelukkige en goed verwarmde pelletgebruikers met een goed oog voor de natuur. pelletje
    rloncke
    rloncke
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 178
    Registration date : 22-01-12

    Edilkamin Funny Check Airflow Storing - Pagina 3 Empty Re: Edilkamin Funny Check Airflow Storing

    Bericht van rloncke za nov 17, 2012 11:38 am

    Zit het potje van de uitlaatbuis niet een beetje verstopt door as?
    Fleur
    Fleur
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 3082
    Registration date : 06-12-11

    Edilkamin Funny Check Airflow Storing - Pagina 3 Empty Re: Edilkamin Funny Check Airflow Storing

    Bericht van Fleur za nov 17, 2012 12:36 pm

    @danny12

    dat het zichzelf gaat verkopen geloof ik helemaal niet,vele mensen worden afgeschrikt door het WERK dat een pelletkachel met zich meebrengt,palletten pellets binnenhalen en stapelen,regelmatig kachel kuisen,en hoelang gaan die kachels meegaan,plus regelmatig onkosten misschien........laat staan wat ze hier dan allemaal te lezen krijgen......moest ik voor de aankoop van mijn kachel dit hier allemaal gelezen hebben had ik zeker ook getwijfelt..


    _________________
    _________________________________________
    HOE MEER JE WEET HOE MEER JE VERGEET
    HOE MEER JE VERGEET HOE MINDER JE WEET
    HOE MINDER JE WEET HOE MINDER JE VERGEET
    HOE MINDER JE VERGEET HOE MEER JE WEET
    _________________________________________
    rloncke
    rloncke
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 178
    Registration date : 22-01-12

    Edilkamin Funny Check Airflow Storing - Pagina 3 Empty Re: Edilkamin Funny Check Airflow Storing

    Bericht van rloncke za nov 17, 2012 1:48 pm

    Je hebt een beetje gelijk,met een pelletkachel hang je helemaal af van de elektronica.
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31544
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Edilkamin Funny Check Airflow Storing - Pagina 3 Empty Re: Edilkamin Funny Check Airflow Storing

    Bericht van erwin za nov 17, 2012 1:52 pm

    graag terug ontopic, dat was de "check airflow" storing...


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Edilkamin Funny Check Airflow Storing - Pagina 3 Empty Re: Edilkamin Funny Check Airflow Storing

    Bericht van Gast za jan 05, 2013 10:12 am

    We hebben de laatste week ook enorm veel "check air flow" met het irritante gepiep erbij. (Edilkamin)
    Volledig uitgekuist, en nog steeds hetzelfde, behalve als de ventilatie op het laagste zetten, dan blijft hij wel branden zonder alarm.
    Nu heb ik net naar mijn dealer gebeld en die zegt dat ik het buisje achteraan (4cm) moet uitblazen als het vuur afstaat en met de deur open.
    Volgens hem is de sensor gewoon vuil.
    Ik zal het deze middag eens uitproberen en dan het resultaat geven.

    indien het dan nog niet verholpen is komt mijn dealer eens kijken.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Edilkamin Funny Check Airflow Storing - Pagina 3 Empty Re: Edilkamin Funny Check Airflow Storing

    Bericht van Gast za jan 05, 2013 10:19 am

    Bonas,

    graag even klikken op de rode Klik hier in de banner Nieuwe leden midden boven deze pagina en opvolgen wat daar staat over voorstellen enz.

    M.v.g.,
    Dick
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Edilkamin Funny Check Airflow Storing - Pagina 3 Empty Re: Edilkamin Funny Check Airflow Storing

    Bericht van Gast di jan 15, 2013 9:49 pm

    Hallo,

    Vraag: ik heb een Edilkamin Cherie en deze geeft juist in deze koude tijd een melding "check airflow" begint te piepen en na vijf minuten kan ik de kachel weer starten, ook kan ik het niet warm genoeg krijgen in mijn huis. doe ik iets niet goed?
    Hoor graag van u.
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31544
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Edilkamin Funny Check Airflow Storing - Pagina 3 Empty Re: Edilkamin Funny Check Airflow Storing

    Bericht van erwin di jan 15, 2013 9:54 pm

    EWI

    zijn de gaatjes van branderpotje open (koek), is de luchtinlaat proper,
    T-potje of schouwbuis verstopt.


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Edilkamin Funny Check Airflow Storing - Pagina 3 Empty Re: Edilkamin Funny Check Airflow Storing

    Bericht van Gast di jan 15, 2013 10:10 pm

    Bedankt voor de reactie,
    het potje heb ik vandaag, 2 uur geleden schoon gemaakt.
    Ik gebruik alleen maar German pellets.
    Ik maak het potje elke dag schoon.
    Het T potje weet ik niet wat het is. de schoorsteen is net vernieuwd nog geen jaar oud.
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31544
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Edilkamin Funny Check Airflow Storing - Pagina 3 Empty Re: Edilkamin Funny Check Airflow Storing

    Bericht van erwin di jan 15, 2013 10:23 pm

    T-stuk met opvangpotje eens checken, ook verstopping in de luchtinlaat achter op de kachel kan oorzaak zijn


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009

    Gesponsorde inhoud


    Edilkamin Funny Check Airflow Storing - Pagina 3 Empty Re: Edilkamin Funny Check Airflow Storing

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 12, 2024 8:34 pm