Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 28 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 27 gasten

Cerutti


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+69
Rayke
haroldgronsveld
Raf
RONIEKE
jerommeke
Marc Vermeylen
Stef
LucP
hans.goos
Johan
Bernd
jozef
InekeG
Paul
Fleur
Irbe
runefcb
Maryline
Paul Krottje
Mauritsius
Steven72
peter260
WOODY
Luc Peeters
fish11
ppeterke
alain
SICCO
don diego
Cerutti
rudy.devroey
nick.lams
henkco
Baileysker
mario1
Antonius
horatio
pedro
evert.clonen
Luc Melis
mikelbikel
grossard.rob
kordep
bettini
jelle
jorist
Ankaer Guido
deltalima
Toon
sabrinahorst
eura
egno
smillie
colleken
fdoncke
wvema
porteman
pellbox
piet
XTZ99.25MKII
eddy1
steven.eyssen
Luc B
85herman
antonio1980
nick1
kvkkvkkvk
pepe911
erwin
73 plaatsers

    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor


    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 10 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast di jan 28, 2014 8:46 pm

    Hey, ik ben Rudi en sinds een week eigenaar van een Thermorossi Easy 3001. Ben nog wat aan het uitzoeken. Ik gebruik de kachel als bijverwarming in combinatie van centrale verwarming. Een beetje toevallig op dit forum terechtgekomen omdat ik vroeger op zoek was naar een goede verdeler in de streek. Ik heb die dan ook gevonden en zeer tevreden van zowel de kachel als van de leverancier.
    Ik gebruik pellets van woodpellets green energy. Werden meegeleverd door de leverancier. Zeer goed maar ik ga zeker nog wat experimenteren met andere merken.
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31494
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 10 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van erwin di jan 28, 2014 9:06 pm

    Rudi,

    welkom op het forum en veel leesplezier, rustig de kachel leren kennen en verschillende merken pellets testen is de beste start...


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 10 Empty hallo

    Bericht van Gast wo jan 29, 2014 10:04 pm

    hallo allemaal .

    ik ben mustafa .
    heb van 2012 al een pelletkachel ben heel te vreden kwa besparen .
    heb een scintilla 12kw (eurostek).
    laatste 2 weken heb ik problemen met niet goed branden van pellets .
    groetjes mustafa
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 10 Empty voorstelling

    Bericht van Gast do jan 30, 2014 2:03 pm

    Dag iederéén

    Ik ben Marc.
    Ik ben nieuw op deze forum, dat ik gevonden heb via zoeken op google.
    Dit om eens te kijken wat andere vertellen over hun hervaringen....
    Ik ben eigenaar van een pellet inzetkachel Piazetta sedert +- 2 jaar.
    Had vroeger een houtkachel, cassete van vlam in mijn open haard.
    Ben zeer tevreden van mijn kachel. Lekkere warmte, geen of weinig stof ten opzichte van hout.
    Na verschillende soorten pellets te hebben geprobeert, ben ik nu zeer tevreden van de Badger pellets. Smile 
    mvg
    Mdr
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 10 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast do jan 30, 2014 2:10 pm

    Mustafa & Marc,
    welkom op het forum en veel leesplezier. Je kunt met de zoekknop linksboven gericht zoeken naar interessante info en ook kijken in de merkentopics.
    M.v.g.,
    Dick
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 10 Empty zal me even voorstellen

    Bericht van Gast do jan 30, 2014 4:09 pm

    Hoi allemaal ik ben jean-louis en wil beginnen met een pellet kachel dus ben ik begonnen met het uitzoeken wat en hoe je het beste kunt beginnen en een welke voor mij het beste keuze is. Hopelijk vind ik bij jullie de juiste informatie om een keuze te maken en kan ik hier veel leren.
    Groetjes jean-louis.
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31494
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 10 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van erwin do jan 30, 2014 4:13 pm

    Jean-Louis,

    welkom op het forum en veel leesplezier, het beste begin is om alle topics eens rustig door te lezen achter de navolgende link: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.].


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 10 Empty Voorstellen

    Bericht van Gast za feb 01, 2014 7:23 pm

    Hallo,

    ik ben Rik, heb in 2012 een Edilkamin "Brio" gekocht.
    Reden: had een houtkachel van reeds 40 jaar oud en deze was aan vervanging toe.
    Gehoord dat pellets stoken eenvoudiger en zuiverder was.
    Gebruik sedert aankoop pellets van Bioflam.
    Ben zeer tevreden over de warmte afgifte en verbruik.

    Grtjs,
    Rik
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31494
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 10 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van erwin za feb 01, 2014 8:03 pm

    Rik,

    welkom op het forum en veel leesplezier, met de zoekknop kun je gericht zoeken naar topics over je kachel..


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 10 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast zo feb 02, 2014 10:13 am

    Ben reeds enkele maanden in bezit van een Edilkamin Fantasy. Ik stel me zeer veel vragen betreffende de werking en de kwaliteit van deze kachel.
    Vandaar dat ik hier terecht gekomen ben.
    Prima initiatief trouwens!

    Keep up the good work!
    Filip
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4752
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 10 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van pedro zo feb 02, 2014 2:31 pm

    Welkom hier Filip,

    met al uw vragen/probs kan je terecht in de daarvoor bestemde topics!

    Grtzzzzzzzzz


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 10 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast wo feb 05, 2014 4:46 am

    Hey ,ik ben Telesforo en heb al 5 jaar een Irus Plus zeer tevreden van onze kachel
    alhoewel de laatste dagen een vreemd lawaai uit de warme lucht ventilator komt
    Heb het forum leren kennen via een vriend
    Gebruik al enige tijd pellets van green energy
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 10 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast wo feb 05, 2014 10:32 am

    Hallo iedereen ,
    Ik ben Nadine uit Meulebeke in West -Vlaanderen.
    Wij hebben al een 4 tal jaar ons pelletkachel en zijn er tevreden over.
    Wij houden van die gezellige warmte .
    Onze kachel is een Deville  Armen.
    we gebruiken de pellets van in de colryt merk agri-select .
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31494
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 10 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van erwin wo feb 05, 2014 10:37 am

    Telesforo en Nadine,

    welkom op het forum en veel leesplezier, gelieve uw verdere vragen en problemen opnieuw te posten in een gepast topic...


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 10 Empty Even voorstellen...

    Bericht van Gast vr feb 07, 2014 10:02 am

    Hallo,
    Ik ben Patrick en heb sinds november een Edilkamin Moon in gebruik.
    Tot op heden ben ik vrij tevreden over deze kachel.
    Ik heb mij op dit forum ingeschreven om met andere gebruikers ervaringen, problemen en oplossingen te delen.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 10 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast vr feb 07, 2014 10:05 am

    Patrick,
    welkom op het forum en veel leesplezier, we lezen je bijdragen graag in de betreffende topics.
    M.v.g.,
    Dick
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 10 Empty Even voorstellen

    Bericht van Gast vr feb 07, 2014 6:09 pm

    Hallo,Wij zijn nieuw hier en komen uit Almere.Na een zoektocht op internet bij dit forum terecht gekomen.
    Waarom een pelletkachel? Dit om diverse redenen.Wij hebben stadsverwarming en willen een gedeelte van de kosten drukken door het gebruik van een pelletkachel.Ook spreekt ons het gemak aan van dit type kachel,en hebben dus niks met los hout te maken.Geen stank in huis,en eenvoudige montage van een kanaal en uiteraard het plezier om naar een vuurtje te kijken.

    Onze eerste pelletkachel was een Anselmo Cola Free,maar deze was erg slecht gemonteerd,en vertoonde gebreken.Daarom meteen via de importeur over gestapt op de Anselmo Medea,Zwaarder als de Free,groter en met een witte voorkant,en wat ons betreft een lust voor het oog.
    Uiteraard kan ik nog niks verder vertellen over de kwaliteit.Dit zal de toekomst moeten uitwijzen.
    Op dit moment gebruiken wij de elite pellets,en hiervan net 950 kg laten aanvoeren.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 10 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast vr feb 07, 2014 6:16 pm

    Cdebruin,
    welkom op het forum en veel leesplezier (in het Anselmo-topic). Je ervaringen lezen we graag in de betreffende topics evenals eventuele vragen.
    M.v.g.,
    Dick
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 10 Empty Hallo, mede forum gebruikers

    Bericht van Gast vr feb 07, 2014 8:51 pm

    Mijn naam is Ludo en ik ben in het bezit van een Nordic Fire Pisa CV-pelletkachel. Deze is aangesloten op de CV installatie en verwarmt in principe het hele huis.
    Hiermee ook meteen een deel van mijn interesse in het forum, want het blijkt toch minder eenvoudig dit voor elkaar te krijgen (in vergelijking met een CV aangesloten op een combi ketel).
    Wij gebruiken op dit moment Elite pellets en die bevallen tot op heden prima. Maar misschien zijn er wel goedkopere en net zo goede alternatieven.

    Ik hoop in ieder geval wat op te steken door de berichten op dit forum en, wie weet, anderen van mijn ervaringen te vertellen omtrent een pelletkachel aangesloten op de CV installatie.

    Mvg Ludo.
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31494
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 10 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van erwin vr feb 07, 2014 8:57 pm

    Ludo,

    welkom op het forum en veel leesplezier. we lezen je bijdragen graag in de betreffende topics...


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 10 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast za feb 08, 2014 7:39 am

    Hallo, ik ben Marc en heb een Karmek Roma. Ik ben er tevreden over al heb ik enkel een Italiaanse handleiding. Met de pellets ben ik nog aan het experimenteren.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 10 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast za feb 08, 2014 10:22 am

    Marc,
    welkom op het forum en veel leesplezier. Goed om te lezen dat je tevreden bent met je Karmek en we lezen je ervaringen graag in de betreffende topics.
    M.v.g.,
    Dick
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 10 Empty korte voorstelling

    Bericht van Gast za feb 08, 2014 8:58 pm

    Ik zocht meer informatie over Skia pelletkachels en ben zo op dit forum terechtgekomen. Een familielid heeft onlangs een pelletkachel gekocht en is hier erg tevreden over.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 10 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast za feb 08, 2014 11:42 pm

    Hallo Forum gebruikers,

    Ik ben Ali en ik ben reeds 6 jaar in het bezit van edilkamin charma.
    Ik heb mijn kachel aangesloten op mijn cv installatie.Ik gebruik woodpellets green energy.

    Ik hoop via dit forum, wat ervaringen uit te wisselen met mensen die de zelfde kachel bezitten.

    Ali
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31494
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 10 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van erwin za feb 08, 2014 11:51 pm

    adg en ali,

    welkom op het forum en veel leesplezier, verdere ervaringen en vragen horen we graag in een specifiek topic...


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 10 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gast zo feb 09, 2014 4:51 pm

    hallo ik ben laurent ben van de streek van zwevegem.ik ben hier terechtgekomen op een zoektocht voor een pelet kachel.ik verwarm nu met een hout kachel maar ben dit een beetje beu aan het worden.

    Gesponsorde inhoud


    Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor - Pagina 10 Empty Re: Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo apr 28, 2024 8:48 pm