Over welk merk/model spreek je?
Mvg,
Steven
Er zijn in totaal 42 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 42 gasten
Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
jurgen70 schreef:de koeke,
Ik heb een Freddy hydro.En inderdaad het zelfde probleem gehad met plospan ,vroeger zeer goed nu grote brol.Ik heb er al verschillende berichten over geschreven hier.Maar even int kort, er was een slechte levering, zoals bekent, die zijn ze terug komen halen en inderdaad volgende pallet veel beter.Dus op het einde van vorig stook seizoen terug een pallet bestelt, wat blijkt terug een slechte.Na een paar uren branden raam volledig zwart en kachel vol roet.
Ik ben zelf wat beginnen testen, mede door berichten op dit forum, en ik moet zeggen dat je door de instellingen aan te passen al een groot stuk kan oplossen.
Wat moet je doen, druk tesamen op ON en ^ dan ga je in het menu set default, de code is 184 dan scrol je naar DON SCR deze stond bij mij op 3 deze heb ik vermindert naar 1,4 dit verlaagt de snelheid van de pellet aanvoer. ik heb ook de ventilator snelheden naar boven gebracht.
Ik moet zeggen dat het al veel beter is maar helaas nog niet perfect.
mvg
jurgen
wel jurgen, als ik wist hoe je hier een foto moet plaatsen zou je meteen zien wat ik bedoel met plastiek in de pellets,maar heb da net geprobeerd en zoals gewoonlijk, blijkt da niets simpel is met een pc hé m.a.w. 't lukt mij ni. wat betreft de pellets, na 5 dagen domo te testen(had liever nog 2dagen langer getest, maar heb deze morgend kachel moeten reinigen omwille van een defect) moet ik zeggen dat ik toch vrij veel assen heb, mijn asbak was ongeveer voor de helft gevuld, aanslag op raam viel best mee makkelijk te verwijderen(in tegenstelling tot plospan), maar heb wel minder warmteuitstraling t.o.v. plospan; wat me wel meteen opviel was dat de worm veel rustiger draaide qua geluid.volgende test als mijn domo's op zijn is heiz profi, maar aangezien op deze moment nog maar over 3 zakjes beschik is da eigenlijk onvoldoende om een degelijke test uit te voeren( aangezien de kachel hier maar éénmaal per week gereinigd wordt,en dan heb ik een beter vergelijk).na heiz profi staat een test met de pellets van aveve te wachten, meer dan waarschijnlijk geen goede keuze aangezien ik nadien hier op't forum gelezen heb dat die badger verdelen en u reactie over badger lezende maarja, heb ze nu eenmaal besteld, en ga die mens niet met zijn bestelling laten zitten. vwoila,tot zover deze mededelingjurgen70 schreef:steven,
Dat is de zelfde als die van de koeke, alleen is de mijne met radiatoren.
Palazzetti Freddy hydro
de koeke,
Ik weet niet goed wat je wil zeggen met, plastiek gevonden in de pellets,
ik heb daar ook nog niet opgelet.
Ik heb vorig jaar ook eens BADGER geprobeerd maar die waren te hard,na enkelen zakken begon de worm ongelooflijk te piepen,terug plospan en probleem met piepen was opgelost, maar dan...
Indien je een goed merk gevonden hebt laat het me weten he
mvg
jurgen
Steven schreef:Jurgen70,
Uw code die je in het vorige bericht vermeld, nl 184, toen was het waarschijnlijk twintig voor zeven?
Als ik mij niet vergis is de code de eerste 3 cijfers van het uur.
Mvg,
Steven
steven,Steven schreef:
Plospan na het in water te hebben gelegd.
Foto beschikbaar dankzij de koeke.
Mvg,
Steven
jurgen70 schreef:steven
inderdaad de code voor her service menu is steeds 184.
de koeke
ik ben eens benieuwd naar u bevindingen met Badger.Ik moet zeggen kwa warmte waren ze zeer goed, en de problemen zijn ook maar begonnen na een zak of 10.Ik weet niet hoeveel zakken je gaat testen?
Hobbymachine
Ik heb denk ik in totaal 6 paletten plospan vebruikt en daarvan waren er ook 4 goede bij.
Ik denk dat plospan de slechte levering die ze vorig jaar terug genomen hebben, gewoon weer verkocht hebben, of de verdelers natuurlijk.Alle dat is wat ik er van denk want tussen 2 slechte paletten zat er 1 goeie bij
Mvg
jurgen
jurgen70 schreef:steven,
Palazzetti Freddy hydro
de koeke,
Ik heb vorig jaar ook eens BADGER geprobeerd maar die waren te hard,na enkelen zakken begon de worm ongelooflijk te piepen,terug plospan en probleem met piepen was opgelost, maar dan...
mvg
jurgen
de koeke schreef:jurgen70 schreef:steven,
Palazzetti Freddy hydro
de koeke,
mvg
jurgen
Jurgen,
domo test afgelopen en eigenlijk maar matig tevreden van.
deze morgend gestart met heiz profi en ik moet zeggen qua warmte een voelbaar verschil (warmer).
grtz