ss schreef:Amaai, ben aan de sukkel met onze Neema, nu is de technicus van Saey vorige week geweest, alles open geweest en nu ruiken we constant een brandgeur??? Naarmate we de dampkap sneller laten draaien stinkt het erger, alsof er ergens een lek is in de uitlaat... Gisterenmorgen heb ik zelf alles weer nagezien (niets gevonden) en uiteindelijk een dichtingskoord van het luik onder de korf vervangen omdat die kapot was doordat de technicus de koord ingewreven had met pasta en dus aan het chassis blijven kleven... Verder heb ik een dichtingspad van het rechter rookkanaal vervangen (zat barst in). Nu ruiken die dichtingen (zoals gewoonlijk als je nieuwe plaatst) en weten we niet goed of de verbrandingslucht weg is... Ik had het vermoeden dat het aan de uitlaat lag, maar daar in de buurt ruik ik niets...Pffff...Ambetant... Een viertal dagen en die dichtingen zullen dan niet meer ruiken en dan weet ik zeker of die verbrandingslucht er nog is...
Groeten,
ss
hoi SS
ligt er soms niet toevallig ergens een stukje pellet op de warmtewisselaar ??
ik heb dit eens voorgehad bij het vullen een pellet die in,op de plaat van de warmtewisselaar gerold was
ook een soort van brand-rookgeur in huis na deze weg te nemen was de geur verdwenen ;-)