van Jef vr jan 14, 2011 12:21 am
Ja, hallo!
Een man komt uit zijn werk en ziet dat het tuinhek voor zijn huis er erbarmelijk bij hangt. Hij bekijkt het even en stapt er vervolgens overheen. Als hij binnenkomt vraagt hij aan zijn vrouw:
"Wat is er met dat hek?"
"Oh ja, dat is helemaal stuk gegaan...kan jij dat niet maken?" vraagt ze.
"Ja, hallo....staat er soms timmerman op mijn voorhoofd?" vraagt de man verontwaardigd.
"Eh...nee", zegt de vrouw.
"Dacht ik ook", zegt de man.
Hij loopt naar boven en stapt de slaapkamer in. Als hij het licht aan wil doen, blijkt deze stuk.
"Hé, het licht doet het niet!", roept hij naar zijn vrouw.
"Oh ja, dat is vandaag stuk gegaan...kan jij dat niet maken?" vraagt ze.
"Ja, hallo....staat er soms elektricien op mijn voorhoofd?" vraagt de man verontwaardigd.
Hij stapt de douche in en wil aan de kraan draaien, maar hij houdt alleen een losse dop in zijn handen.
"Hé, de kraan is stuk!" roept hij naar zijn vrouw.
"Oh ja, die is vanmorgen stuk gegaan...kan jij 'm niet maken?" vraagt ze.
"Ja, hallo....staat er soms loodgieter op mijn voorhoofd?" vraagt de man verontwaardigd.
De volgende dag komt hij thuis uit zijn werk.
Het hekje is gemaakt.....het licht doet het weer...en ja hoor: de kraan is ook weer in orde.
"Goh....alles is weer heel....wie heeft dat gedaan?" vraagt de man aan zijn vrouw.
"Oh...ik vertelde het aan de buurman en dat jij het altijd zo druk hebt en dus helemaal geen tijd om alles te repareren en toen heeft de buurman alles even gemaakt."
"Zooo...da's aardig van hem..", zegt de man.
"En deed hij dat helemaal gratis?"
"Nee, ik moest een taart voor hem bakken óf ik moest met hem naar bed", zegt de vrouw.
"Oh...en wat voor een taart heb je gebakken dan?" vraagt de man.
"Ja, hallo....staat er soms banketbakker op mijn voorhoofd?"